Service verzoek aanvragen
In de horeca werkt vrijwel niemand van negen tot vijf. Een technische storing ontstaat dan ook vaak op de meest ongelegen momenten. Dit kan leiden tot omzetverlies of schade en bovendien krijgt u veelal te maken met de onverwachte kosten van reparatie.
Daarvoor adviseren wij u om een preventief onderhoudscontract bij ons af te sluiten. Regelmatig onderhoud voorkomt de meeste storingen, zorgt voor betere prestaties van uw apparatuur en een efficiënter energieverbruik.
Mocht u onverhoopt toch een storing hebben dan zullen wij die uiteraard voor u proberen deze snel en adequaat op te lossen. Bij de servicedienst van Beuk Horeca streven wij naar tevreden klanten.
24-uurs service
Wij zijn u daarom het gehele jaar van dienst met een 24-uurs service voor klanten met een onderhoudscontract. In de regel zijn wij op doordeweekse dagen binnen 24 uur na het melden van een storing bij u langs geweest of hebben wij uw storing telefonisch verholpen. Volledig uitgeruste servicewagens met een uitgebreide voorraad van de meest voorkomende onderdelen dragen ertoe bij dat iedere storing zo snel mogelijk naar tevredenheid opgelost kan worden.
Storing melden / service verzoek
Indien u geen dringende storing heeft aan uw bij Beuk Horeca aangeschafte apparatuur kunt u dit 24 uur per dag melden via het storingsformulier.
Wij nemen dan binnen kantoortijden contact met u op voor het maken van een afspraak.
Natuurlijk kunt u ons ook altijd bellen op het telefoonnummer: 030 - 24 10 666
Wilt u meer informatie over een product of dienst? Vraag dan geheel vrijblijvend informatie aan!
Heeft u een vraag? Vul uw naam en telefoonnummer in en wij bellen u zo snel mogelijk terug.